RafaEl

RafaEl on tour

Vanaf 1 juli 2016 gaat RafaEl on tour. Dit houdt in dat het pand in Duitsland vanaf die datum gesloten is en Anton en Elly Lagendijk het werk binnen de stichting op een andere manier zullen voortzetten. Recent is een mooie camper aangeschaft waarmee zij door Nederland zullen gaan reizen. De manier van werken blijft hetzelfde, alleen nu komt de hulp naar u toe. Lees alles over deze veranderingen in de laatste nieuwsbrief.

RafaEl bij u in de buurt

Als u hulp nodig heeft van Stichting de Arend, kunt u net als voorheen gewoon contact met ons opnemen. Anton en Elly zullen dan met u een afspraak maken bij u in de buurt, of u aangeven waar u naar toe kunt komen voor hulp. De gesprekken zullen veelal in de gespreksruimte van de camper plaatsvinden, maar eventueel kan de hulp ook aan huis geboden worden. Kortom, denkt u hulp nodig te hebben, aarzel dan niet en bel of stuur een berichtje.

De geschiedenis van huis RafaEl in Duitsland

foto-rafaelVan april 2011 tot juli 2016 werd veel van het werk van Stichting de Arend uitgevoerd in huis RafaEl in Duitsland. Ook werden daar regelmatig studieweekenden georganiseerd. Met huis RafaEl bood Stichting de Arend een plek voor rust, ontspanning en toerusting. Een huis waar veiligheid en geborgenheid geboden werd en waar mensen ‘oud’ naar binnen kwamen en ‘nieuw’ naar buiten mochten gaan. Het was een huis waar God waakte als een arend over haar jongen en waar Hij veelvuldig genas. We hebben in 5 jaar tijd zo’n 3500 mensen mogen ontvangen en vele genezingen in personen en relaties werkelijkheid zien worden. RafaEl betekend God geneest, een naam die deze plaats terecht gedragen heeft.

Dat God geneest is gelukkig niet aan een plaats of tijd gebonden, God geneest namelijk waar Hij wil. Dit feit geeft ons de moed en kracht om de prachtige 5 jaren in het Duitse Eifelgebied af te sluiten en er op terug te kijken met vreugde en dankbaarheid. Het werk dat wij doen, namelijk mensen helpen door met name gesprekken, zal zijn voortgang hebben op een andere manier en we hebben het geloof dat God blijft genezen.