Niet iedereen die hulp ontvangt van Stichting de Arend kan hiervoor een bijdrage leveren. Daarom brengen wij geen kosten in rekening voor de hulp die wij bieden. Wij hanteren in geloof het principe van ‘geven en ontvangen’. Als u achter het werk van de stichting staat, willen wij u vragen ons te steunen d.m.v. een financiële bijdrage.

U kunt handmatig een gift overmaken op IBAN NL92 RABO 0132 9664 84 (ten name van ‘Stichting de Arend’) of ons machtigen via onderstaand formulier.

SEPA machtiging

Ik doneer* €

MaandKwartaalJaarEenmalig

Met dit formulier machtigt u ons om eenmalig of periodiek een bedrag te incasseren van uw rekening. Als wij uw aanvraag binnen krijgen, nemen wij contact met u op.

Wij maken u bekend wanneer wij het door u opgegeven bedrag gaan incasseren en u behoudt het recht om de machtiging in te trekken wanneer u dat wilt.