Seminar Communicatie 21-22 maart 2020

//Seminar Communicatie 21-22 maart 2020

Op zaterdag 21 en zondag 22 maart organiseren we een seminar over communicatie. Dit seminar vindt plaats in huis RafaEl in Philippine.

Communiceren op Bijbels verantwoord niveau

Als iemand in staat is om zijn tong in bedwang te houden, bewijst hij daarmee dat hij zichzelf in alle opzichten goed in de hand heeft. (Jakobus 3:2 HB)

Leren communiceren is een proces dat ons hele leven in beslag neemt. Velen hebben moeite met communiceren om verschillende redenen, waaronder angst, schaamte, onzekerheid, bitterheid, wrok, veroordeling, liefdeloosheid en starheid. Wij hebben een ‘spiegel’ gekregen waarin we mogen kijken en zien hoe God ons wil leren communiceren. Hoe communiceert Hij met Zijn kinderen, en met jou? Er zijn drie belangrijke kenmerken: Liefde, Heiligheid en Trouw. Boven alles staat liefde centraal. Liefde is er op uit dat er genezing, herstel en groei plaats vindt.

1 Korinthe 8:1 zegt dat liefde sticht. Het woord stichten heeft de volgende betekenissen: beginnen, bouwen, funderen, gronden, grondvesten, instellen, institueren, oprichten, vestigen, creëren, veroorzaken, verwekken en zaaien.

Ben je toe aan een nieuwe uitdaging om krachtig te worden en te groeien op bovengenoemd terrein, dan willen wij jou van harte uitnodigen.

Overnachten

Wij hebben 7 kamers met 2 slaapplaatsen en 1 kamer met 1 slaapplaats beschikbaar. Dus wees er snel bij als u wilt overnachten. Aankomst bij overnachting is vrijdag 20 maart vanaf 19.00 uur. Eten, drinken, handdoeken en beddengoed is aanwezig. Daggasten wordt ook de mogelijkheid geboden om mee te lunchen.

De studie wordt gehouden op zaterdag en zondag in 3 dagdelen. Afronding/sluiting zondagmiddag 13.00 uur.

Zaterdag 21 maart van 9.00 tot 16.00 uur en zondag 22 maart van 9.00 tot 13.00 uur.

Huis RafaEl
Braakmanweg 18
4553 NH Philippine

Doordat er geen financiële drempel is, is onze hulp toegankelijk voor iedereen. Op deze wijze staan wij los van overheidsgeld en hebben alle vrijheid om vanuit het Woord hulp en onderwijs te bieden. Dat willen wij graag zo houden. Deze vorm van hulpverlenen brengt uiteraard de nodige kosten mee zoals eten, drinken, energie, (gemeentelijk) belastingen, onderhoud etc. Wil jij de ‘lasten’ van je medemens en van de stichting helpen dragen?  Wil je bijdragen met een gift of donateur worden van stichting De Arend om deze vorm van hulpverlening in stand te houden? Kijk voor meer informatie bij steun ons.

Aanmelden voor dit seminar kan via onderstaand formulier, of via e-mail.

Door | 2020-02-04T22:53:28+01:00 4 februari 2020|Nieuws en activiteiten|