Huwelijksseminar 18-19 april 2020

//Huwelijksseminar 18-19 april 2020

Op zaterdag 18 en zondag 19 april organiseren we een huwelijksseminar. Dit seminar vindt plaats in huis RafaEl in Philippine.

Inhoud huwelijksseminar

Hebben jullie behoefte aan groei, verdieping, vernieuwing of herstel binnen jullie huwelijk? Willen jullie meer weten over de rollen binnen het huwelijk die God heeft gegeven? Reeds velen zijn jullie voorgegaan en zijn blij verrast. Zij hebben dit seminar gevolgd, zijn opgebouwd en bemoedigd en hebben nieuwe inzichten gekregen vanuit het Woord van God in combinatie met treffende en inzichtgevende praktijkvoorbeelden. Onderwerpen die behandeld worden zijn: communicatie, rollen, taken en verantwoordelijkheden van man en vrouw en de vier pijlers onder het huwelijk.

Wij willen jullie van harte uitnodigen om deze uitdaging in je huwelijk aan te gaan. Ontdek opnieuw of voor het eerst wat een huwelijk mag uitstralen en hoe vernieuwing en verandering mag plaats vinden, zonder ingewikkelde en aardse theorieën. Waarin je mag beleven en zien dat alleen het Woord vrijmaakt en nieuwe vreugde en blijdschap deel zullen worden van het (huwelijks)leven.

Misschien bevinden jullie zich ook wel in een situatie zoals Elisa of het volk van Israël in die tijd. Zij zagen geen enkele uitweg meer, jullie misschien ook niet. Juist in zo’n situatie zegt ook diezelfde God van toen, tegen jullie: Ik zal het voor u opnemen! Ik zal voor u strijden en gij zult stil zijn! Is het vaak niet moeilijk om de strijd te staken, om je over te geven aan Hem? Wij strijden vaak tot we niet meer kunnen en Hij wacht totdat je het in Zijn handen legt en daar ook laat. Dan is de uitslag van de strijd ook al beslist: Hij is altijd overwinnaar! Bij Hem is de uitslag altijd anders dan uw bedachte oplossing.

Overnachten

Wij hebben 7 kamers met 2 slaapplaatsen en 1 kamer met 1 slaapplaats beschikbaar. Dus wees er snel bij als u wilt overnachten. Aankomst bij overnachting is vrijdag 17 april vanaf 19.00 uur. Eten, drinken, handdoeken en beddengoed is aanwezig. Daggasten wordt ook de mogelijkheid geboden om mee te lunchen.

De studie wordt gehouden op zaterdag en zondag in 3 dagdelen. Afronding/sluiting zondagmiddag 13.00 uur.

Zaterdag 18 april van 9.00 tot 16.00 uur en zondag 19 april van 9.00 tot 13.00 uur.

Huis RafaEl
Braakmanweg 18
4553 NH Philippine

Doordat er geen financiële drempel is, is onze hulp toegankelijk voor iedereen. Op deze wijze staan wij los van overheidsgeld en hebben alle vrijheid om vanuit het Woord hulp en onderwijs te bieden. Dat willen wij graag zo houden. Deze vorm van hulpverlenen brengt uiteraard de nodige kosten mee zoals eten, drinken, energie, (gemeentelijk) belastingen, onderhoud etc. Wil jij de ‘lasten’ van je medemens en van de stichting helpen dragen?  Wil je bijdragen met een gift of donateur worden van Stichting de Arend om deze vorm van hulpverlening in stand te houden? Kijk voor meer informatie bij steun ons.

Aanmelden voor dit seminar kan via onderstaand formulier, of via e-mail.

Door | 2020-04-22T12:43:06+01:00 10 maart 2020|Nieuws en activiteiten|