RafaEl

/RafaEl
RafaEl 2018-03-08T11:37:45+00:00

Sinds juli 2016 bieden wij onze hulp aan in ‘RafaEl on tour’, een prachtige camper met een ruime gespreksruimte. Met deze mobiele hulppost reizen we naar verschillende plekken om zo iedereen de mogelijkheid te bieden bij ons langs te komen.

Als u contact met ons opneemt, maken we afspraak op een dag dat we in uw woonplaats of een nabijgelegen stad zijn. We proberen voor elk gesprek een dagdeel in te plannen, zodat we echt de tijd voor u kunnen nemen. Als het nodig is (bijvoorbeeld bij gezinsbegeleiding) plannen we de afspraak bij u thuis.

RafaEl in Duitsland
Van april 2011 tot juli 2016 werd veel van het werk van Stichting de Arend uitgevoerd in huis RafaEl in Duitsland. Ook werden daar regelmatig studieweekenden georganiseerd. Met huis RafaEl bood Stichting de Arend een plek voor rust, ontspanning en toerusting. Een huis waar veiligheid en geborgenheid geboden werd en waar mensen ‘oud’ naar binnen kwamen en ‘nieuw’ naar buiten mochten gaan. We hebben in 5 jaar tijd zo’n 3500 mensen mogen ontvangen en vele genezingen in personen en relaties werkelijkheid zien worden. RafaEl betekent God geneest, een naam die deze plaats terecht gedragen heeft.