Niet iedereen die hulp ontvangt van Stichting de Arend kan hiervoor een bijdrage leveren. Daarom brengen wij geen kosten in rekening voor de hulp die wij bieden. Wij hanteren in geloof het principe van ‘geven en ontvangen’. Als u achter het werk van de stichting staat, willen wij u vragen ons te steunen d.m.v. een financiële bijdrage.

Eenmalige gift

U kunt handmatig een gift overmaken op IBAN NL92 RABO 0132 9664 84 (ten name van ‘Stichting de Arend’) of onderstaande QR-code scannen.

Donatie via iDEAL aan Stichting de Arend
  1. Scan de QR-code met uw telefoon (met uw bank-app of de camera-app) of klik erop als u dit op uw telefoon bekijkt.
  2. Kies het bedrag dat u wilt geven (standaard staat € 70,00 ingevuld, dit kunt u aanpassen).
  3. Druk op betalen en handel de betaling verder af in uw bank-app.

De betaling loopt via iDEAL en is net zo veilig als andere online betalingen.

SEPA machtiging

Als u ons graag periodiek wilt steunen, kan dat door onderstaande SEPA machtiging in te vullen.

Ik doneer* €

MaandKwartaal

Met dit formulier machtigt u ons om periodiek een bedrag te incasseren van uw rekening. Als wij uw aanvraag binnen krijgen, nemen wij contact met u op.

Wij maken u bekend wanneer wij het door u opgegeven bedrag gaan incasseren en u behoudt het recht om de machtiging in te trekken wanneer u dat wilt.