God is goed! Zoals we eerder hebben gemeld stond de niertransplantatie van Elly gepland op 24 juni. Inmiddels kunnen we melden dat de transplantatie goed is verlopen en de donornier direct is aangeslagen.
De nierfunctie van Elly is boven alle verwachting al 90%. Ook haar broer Peter maakt het goed. Beiden verblijven nog in het ziekenhuis en moeten uiteraard nog verder aansterken.
We danken iedereen voor de gebeden en zullen jullie hier op de hoogte houden van de vorderingen.
Lieve groet,
Anton en Elly Lagendijk